Hola amigos!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ivo Sturm - WaarBenJij.nu Hola amigos!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ivo Sturm - WaarBenJij.nu

Hola amigos!!

Door: Ivo Sturm

Blijf op de hoogte en volg Ivo

22 Oktober 2007 | Nederland, Utrecht

Welkom op mijn webpagina voor de reis die ik maak naar Hong Kong/China, Australië, Nieuw-Zeeland, Fiji, de V.S. en Mexico. Donderdag 14 uur vertrek ik en het wordt nu toch wel aardig spannend. Zo m'n kamer maar eens leeg gaan halen...

Hier zal ik regelmatig een bericht plaatsen met m'n belevenissen. In dit dagboek kun je vanaf nu berichten plaatsen, waarop iedereen kan reageren. Doe je ding... Mailen kan natuurlijk ook ;).

  • 22 Oktober 2007 - 14:34

    Suus:

    Heel veel plezier op je fantastisch reis!
    Ben nu al onwijs benieuwd naar je verhalen!!
    Have fun!!

  • 22 Oktober 2007 - 14:36

    Stijntje:

    Ivo,

    We wensen je een geweldige reis en we zullen regelmatig je webpagina bekijken.
    groeten van joop, stijntje en johan

  • 22 Oktober 2007 - 14:48

    Irma:

    heee kanjer...ik wens je een hele goede reis...en veel fun!!!!!...maar ook een beetje uitkijken he!!!
    ik ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken..
    groetjes irma

  • 22 Oktober 2007 - 14:54

    Adri & Louise:

    Sounds like a very interesting trip. You can be sure we will be checking back often to read about your adventures.

    Have a FUN and SAFE trip!

    Oom Adri & Tante Louise

  • 22 Oktober 2007 - 15:48

    Evelien :

    Ik mis je nu al,... haha NOT! Maar straks zeker wel.. laat ons af en toe wat mooie nieuwe woorden weten die je gebruikt, kunnen wij die thuis introduceren! haha
    Dikke kus,
    EVE

  • 22 Oktober 2007 - 17:36

    Leo En Hanneke:

    Hee Ivo!
    Veel plezier en we zullen je volgen!
    geniet en maak er een onvergetelijke tijd van!

  • 22 Oktober 2007 - 18:00

    Inger:

    IVOOOOO! het komt zo eng dichtbij vind je niet? Ga dr vooal volop van genieten en leer heerlijke je zelf kennen!
    kussss

  • 22 Oktober 2007 - 20:23

    Co En Marja:

    Ivo het is bijna zover. Geniet er van.
    Je hebt dit altijd willen doen en nu is
    het zover!!! We zullen je volgen en wensen je een goede reis. Wij overwinteren hier en jij onder de kerstboom op het strand in Aussie.
    Zorg goed voor je zelf en ga er voor!!!

  • 22 Oktober 2007 - 20:58

    Agaath:

    Ivo, een hele goede reis toegewenst. Spannend joh!

  • 23 Oktober 2007 - 07:26

    Bart:

    Succes met je "lijstje" afwerken hè! Ik zal aan je denken... T was gisteren echt een TOP avond! Hoi Bart

  • 23 Oktober 2007 - 07:33

    Sofie:

    Eindelijk... het avontuur!! Heel veel plezier overal en nergens!!!
    liefs

  • 23 Oktober 2007 - 12:00

    Netty:

    Heey Ivo,

    Nog 2 nachtjes slapen! Echt super spannend! Ik ben benieuwd naar je avonturen! Maak er iets moois van!!!

    Liefs, Netty

  • 23 Oktober 2007 - 16:29

    Andere Inger (exWS):

    Yo sturm! Zooo jaloers zit ik hier op mijn werk.. Maar ik gun het je van harte! Geniet er van jongen. Ik bel je morgen nog wel even!
    KUS

  • 23 Oktober 2007 - 19:47

    Diana:

    Hoi Ivo, het is duidelijk: je gaat echt nu. We hopen op je website met je mee te kunnen genieten, veel plezier, Diana

  • 24 Oktober 2007 - 11:14

    Bram :

    Hey Ivo,
    Geniet van je mooie trip! Ben benieuwd wat je van Hong-Kong en China zal vinden. Hopelijk verleer je het kolonisten daar een beetje, want dan win je tenminste niet meer zoveel!
    Groet, spekkie.

  • 25 Oktober 2007 - 17:48

    Ruud:

    heel veel fun toegewenst en om te beginnen een prettige aankomst in China.

  • 26 Oktober 2007 - 13:47

    Jonathan & Merel:

    Bro heb je net afgezet op het vliegtuig naar Hongkong. Wij wensen je heel veel plezier op je trip en kijk uit met wat je eet, HA,HA niet net zoals wij. Succes ouwe backpacker van me

  • 26 Oktober 2007 - 13:56

    Ivo:

    Zojuist sms/bericht van Ivo. Goed aangekomen. Prima de luxe vlucht gehad. Heeft Hong Kong klein beetje verkend. Ging nu tukken. Nog geen contact met Jos gehad.

  • 27 Oktober 2007 - 13:15

    Conny En Klaas:

    hoi Ivo, wij hopen dat wij nu ook op je website zitten, wij wensen je heel veel goede, mooie, interessante belevenissen toe.

  • 27 Oktober 2007 - 21:49

    Marieke Z :

    Hee Ivo Fijn dat je goed bent aangekomen!! Ik ga je verhalen volgen ik bedoel... ik moet toch iets doen bij xms;)
    Kusssssss

  • 28 Oktober 2007 - 09:39

    Rodzjer:

    dat van die homies4life was ik, maar had je wel door ;)

  • 28 Oktober 2007 - 09:44

    Rodzjer:

    Waar is mijn bericht joh?! Zeker niet doorgekomen zonder naam? Gepensite ;) Ik zei dat Bemmel ook wel het Hong Kong van NL is, dus wat je daar in godesnaam doet?!:P Had je wel ff tour kunnen geven, maar goed. Homies4life, latuh ennuh ik.... juist! xx

    ps. en als je jassie vies is en je wil er wat aan doen. *KLAP* "KOM DAN! K*Jong! Vuile vieze..." hahaha. Kan je weer ff lachen ;)

  • 28 Oktober 2007 - 22:31

    Richie:

    pas op voor de ladyboys, gast!

  • 29 Oktober 2007 - 06:14

    Michiel & Angela:

    Hee Ivo,

    veel succes op je werledreis.
    We zullen regelmatig op je site kijken om te zien hoe je het vergaat.

    groetjes je neef.

  • 29 Oktober 2007 - 08:01

    Elsinga:

    heyyyyy ivoooo. Tijd voor nieuw verhaaltje jongen ;) ben benieuwd naar al je belevenissen!Have fun daar, blazer geniet je er van! hahah
    KUS

  • 30 Oktober 2007 - 08:01

    Menukem:

    jooo
    boks maas kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ivo

Ik ga dus even een rondje de wereld over. 25 oktober vlieg ik op Hong Kong en heb ik met Jos afgesproken (die dan al 2 weken in Thailand is geweest en richting Hong Kong komt). We gaan een maand door China reizen en dan vliegen we 23 november op Sydney. Daar blijven we 3 maanden en dan ga ik door naar Nieuw-Zeeland. Jos bljft in Australië om te werken en te reizen. Daarna vlieg ik op Nadi (Fiji), te vergelijken met Hawaii en daarna vlieg ik op Los Angeles. De bedoeling is dan zelf over de grens naar Mexico te gaan en in Mexico rond te reizen en Spaans te leren. Begin mei vlieg ik vanaf Cancun weer richting NL, wat klinkt dat ver hehe. Heb er zin an!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 30630

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2007 - 01 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: